top of page

經朋友鼓勵, 勇敢踏前一步, 藝人何沅瞳Sandra 較早前出席2018「時尚全明星」大賽中國區總決賽比賽


藝人何沅瞳Sandra 較早前出席2018「時尚全明星」大賽中國區總決賽比賽在北京落下帷幕,吸引了全國各地人報名參賽「時尚全明星」大賽分為唱跳組、影視組和綜藝組3個組, 本次總決賽由專業評審團進行綜合評選,著名演員王道先生、著名導演&監制陳彥銘先生、漁米文化總經理陳茜女士、著名經紀人吳崇文女士、時尚全明星素人選拔大賽發起人吳惠文女士,5位專業人士組成的評委團。評委們將通過開場舞、時裝秀、才藝展示、禮服秀四個環節,從影視、綜藝、唱跳等三個領域中選出新一代全明星得主。從香港去廣州參賽進入總決賽的何沅瞳奪得影視組冠軍,由著名演員王道頒發獎項。

何沅瞳表示:「今次參加比賽原因其實係因為朋友叫我參加比賽先,佢叫付冰倩係佢參加比賽先,鼓勵我去參加比賽叫我嘗試去中國發展,啱開始都係抱住試吓嘅心態踏出咗勇氣嘅第一步,點知初賽竟然入圍,知道入圍30強可以去北京覺得Surprise ,一班同學响老師指導下學習Catwalk 同開場舞,因為用普通話所以開頭唔係好慣,不過都唔會因為語言唔同而產生歧視同學仲細⼼講解返畀我聽教返我覺得係件好溫馨嘅事。我冇諗過踏出呢一步對我嚟講有咁重大嘅意義老師同評諉畀咗個第一位我,好想要多謝支持我嘅每一位朋友同佳麗,仲有多謝悉⼼心教導嘅老師同評諉的欣賞。」

44 次查看1 則留言
bottom of page