top of page

國際青年創客聯盟義工答謝會 2018

已更新:2020年8月17日

國際青年創客聯盟義工答謝會 2018, 昨晚演出圓滿成功, 國際青創客聯盟於2017年成立, 初衷係為咗積極回應國家提出嘅"一帶一路"-倡議, 以及順應粤港澳大灣區經濟體的發展策略,佢旨在打造廣大青年, 尤其像香港青年,去融入粵港澳大灣區經濟體。

國際青創客聯盟都係為了幫助青年人就業創業, 以年輕人健康成長作為出發點, 廣聚社會資源, 為佢地放飛理想提供一個平臺, 令到佢地早日實現自己的夢想。 Elanne江若琳小姐, 大家都知道國際青年創客聯盟雖然係一個非常年輕的團體, 但成立至今, 聯盟由義工團的成立到同中關村簽訂合作協識等等一路欲來取得非常之多的進展, 所以這刻就離不開各位義工的努力! 多謝李國祥KC &(Bryan揚琴)為我地唱歌!

今晚還有王馨平Linda小姐為我地帶來幾首好好聽嘅歌。 而Andy Siu亦在這多謝龍哥,小慧,KC, 多謝兩位金牌司儀 ,多謝謝每一位歌手傾力演出, 多謝 桓仔,無諗過你會係台上多謝小弟,實在太驚喜,多謝我嘅每一位工作人員,無你地嘅幫忙同配合,絕對唔會成功. 多謝酒店同事,多謝音響 Ka Fai Liu , 最開心係同一班朋友工作. #李浩林 #向海嵐 #李國祥 #賴應斌 #江若琳 #王馨平 #李行齊 #AvonMagic #IvorLeung #國際青年創客聯盟義工答謝會 #四季酒店 #圓滿成功 #WEPRCOMPANY #WEPRODUCTIONLTD #蕭凡軒 #AndySiu (謝謝ANDY提供相片)


49 次查看0 則留言
bottom of page