top of page

凌皓影業電影開鏡儀式!恭喜 Ophelia 蘇慧恩,加油呀!《真的你,假的我》

已更新:2020年8月17日


國內影業公司正式開幕,蘇慧恩擔任電影女主角 歌手蘇慧恩今年正式宣布開展電影業務,於國內舉辦影業公司開幕及。與一眾股東進行公司簽約儀式,記者會上宣布Ophelia將擔任電影公司凌皓影業頭炮電影《真的你,假的我》女主角。

除了中港兩地政商界人士出席,當日亦有不少藝人朋友到場支持,包括可嵐、陳彥靜、梁俊彥、傅晉杰、蕭凡軒、大班、謝志豪、黃經緯、羅浩晉、王瑋彤、周文豪、陸頌賢、何柏賢、羅穎婷、陳溢光、覃鳳筠、羅子晴、Edward Lau@Canband、Nicky Tong@Canband 、Alexander Wang @草魚禾等

Ophelia 表示:「今日好開心有很多藝人朋友專程由香港搭車到石岩支持我。今天對我來講係非常之有意義,因為我真係沒想過自己有機會開電影公司及擔任女主角,多謝公司一眾股東們全力支持我,認識了他們五年多,看著我成長,一直以來佢地都默默支持我,介紹不少工作機會给我,現在仲全力為我護航,真係非常感恩!」

對於這套電影《真的你,假的我》,Ophelia 笑說:「呢套愛情喜劇劇情需要我周圍詐騙,角色對我來講係比較突破,因為平時拍攝大部份都係正面嘅角色,今次真係要好好專研下自己嘅演技,其實壓力都幾大,但係都會盡力做到最好!初初見男主角高晉生得咁高丶咁靚仔、又咁後生真係有啲愕然,睇完劇本我又覺得幾有趣,戲中自己好似大姐姐咁不斷指點男主角,劇情簡直有啲點到佢暈,應該都係搞笑既。」


70 次查看0 則留言
bottom of page